Atentie la tepe tutun vrac galeata firicel .

 Atentie mare la cei care pretind ca vand tutun firicel la galeata sau punga . Toti  prezinta marfa ca fiind ce-a mai buna si anunturile care vin insotite de poze cu galeti inscriptionate cu marci de renume marlboro , dunhill , viceroy , camel , pall mall , dar sunt in realitate niste tepe . Teparii sau adaptat si unii dintre ei au cumparat si siteuri sa para mai autentica toata treaba . Tocmai ce mi-am luat si eu o teapa de la Mihaela Militaru din bucuresti  numare de telefon 0765.755.304 ( 0765755304) / 0759.065.997 (0759065997 )  /  0765.755.304 ( 0765755304)/ 0738.257.605 (0738257605)/  0732922874 . Am comandat o galeata de marlboro si am primit o galeata alba simpla fara nici o inscriptie pe ea , cel mai probabil cumparata din comert fara nici un sigliliu , iar tutunu JALNIC si nu se poate fuma sub nici o forma , cel mai probabil este tutun frunze nefermentar si dat prin masina de tocat frunze. Am incercat sa fac retur dar nu a ridicat coletul cu toate ca la telefon a acceptat returu si am ramas cu cu teapa de 230 ron . ATENTIE MARE pentru cei care totusi cumparati tutun vrac la galeata sau punga si firicel , cereti colet cu verificare , galeata trebuie fie inscriptionata cu numele marcii de tutun comandata . Multi pretind ca galeata este sigilata cu o folie de plastic ....deci in principiu cam asta e tot sigiliu dar un sigliliu AUTENTIC de fabrica este o folie de staniol sub capac deci acesta este un sigiliu real 100%  . Am mari dubii in privinta celor care pretind ca vand tutun la firicel la galeata sau la punga ca fiind un tutun care se poate fuma . In principiu un tutun care sa poate fi fumat trebuie sa fie fermentat , daca tutunu nu este fermentat poti sa il bagi pe foc ca nu ai nici o sansa sa-l fumezi .

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.